zaterdag 3 maart 2018

Alle Edelstenen verzamelen + een Avondritueeltje

Wist je dat de energie van de Volle Maan extra powerfull is? 
Een prima tijd om je kristallen en andere waardevolle stenen buiten te laten opladen (behalve Seleniet; deze edelsteen mag niet nat worden!) Ik gebruikte Seleniet een aantal jaar geleden in een avondritueeltje om te praten met mijn Engelen en gidsen*. En ook voor mijn man had ik een Seleniet aangeschaft. Hij had hem onder zijn kussen (in de hoes wel te verstaan). Toen ik het bed ging verschonen, ging de Seleniet per ongeluk mee de wasmachine in; hij heeft het daarna niet meer gedaan, helaas.
Ruwe Seleniet 


Zelfs vanaf twee dagen vóór, tot twee dagen na Volle Maan kun je je stenen minimaal 24 uur buiten leggen om ze van Maan magie en Maan energie te voorzien. Daarna pak je ze weer naar binnen en je zult zien wat dat voor een verschil maakt in de sfeer van je huis. Heerlijk gewoon. Lees hier meer over edelstenen.


Ik heb gemerkt dat ongeveer 75% van mijn stenen in de vorm van een hart zijn; ze komen als magneten op mijn pad als ik ga wandelen, of gewoon onderweg. Welke vorm steen komt vaker op jouw pad? Stuur me daar gerust een berichtje over; dat vind ik leuk.

Ik wens jullie een Kei goede dag. 

Ta ta for now😊😘.
Vivian Dassen

* praten met Engelen en Gidsen via Seleniet:
Was je handen zonder zeep om aanwezige energie weg te spoelen. Droog ze goed af. Laat de handcreme of olie even achterwege.
Adem een paar keer diep in en uit.
Neem de Seleniet tussen je handen.
Vraag aan je Engelen of gidsen om een boodschap over iets dat je moet weten.
Leg de steen bij je hoofdkussen, of op je nachtkastje.
Ga lekker slapen.
De volgende ochtend neem je de Seleniet weer tussen je handen.
Vraag welke boodschap je hebt ontvangen.
Laat de beelden, gevoelens, gedachten, geluiden die je nu ervaart tot je door dringen.
Dit is je boodschap.

De eerste keer dat ik dit deed, kreeg ik een beeld van drie hartjes... So cute! ♥♥♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.